Перейти до основного вмісту

Нескладний натюрморт з предметів побуту та овочів в техніці акварельного живопису.

  Натюрморт  - це жанр образотворчого мистецтва, що зображає різноманітні предмети побуту, овочі, фрукти, зірвані квіти, тканини і т.п. Вперше натюрморт, як окремий жанр, набув популярності в Голландії (Нідерланди) у XVII (17) столітті. Малі голандці зображували на своїх картинах не лише різної форми глечики, тарелі, а навіть спійману рибу, вбитих звірів на полювання, всілякі страви, напої.

Абрахам ван Бейрен "Натюрморт з рибами" 1650-1670 рр.


Ян Давидс де Хем. «Розкішний натюрморт з попугаєм». 1650

Сьогодні вашим практичним завданням буде малювання натюрморту, що складається з червоного бідона на задньому плані та трьох сезонних овочів - жовтого, червоного перців та зеленої помідори на передньому плані. В натюрморті присутні дві драперії.

1. Лінійно-конструктивна побудова.

2. Робота в кольорі акварельними фарбами.


Для практичної роботи вам потрібно - аркуш паперу А4 формату, простий олівець НВ, гумка, акварельні фарби, палітра, м'які пензлики №4, 6,10.



Поетапне виконання завдання:

1. Розміщуєте аркуш паперу А4 формату вертикально.



2. Далі простими геометричними формами намічаєте розташування усіх предметів натюрморту ( глечик вписуємо в прямокутник, жовтий перець теж прямокутник, витягнутий по ширині, червоний перець - в квадрат, помідорку - в маленький квадрат).

3. Переходимо безпосередньо до побудови бідона. Проводимо вісь симетрії, тобто розділяємо прямокутник на дві рівних частини по вертикалі. В основі своїй, бідон - це два циліндра різного розміру. Максимальна ширина бідона входить в висоту бідона півтора рази. Будьте уважні, щоб бідон не був занадто високим. 




4. Форма бідона змінюється в чотирьох місцях - горлишко >> далі найвужче місце бідона>>найширше місце в бідончика>>донишко бідона.

5. Визначаєте ці опорні точки. З'єднуєте в загальну форму. Якщо пропорції визначені вірно, додаєте об'ємності бідону - промалюйте еліпси. Чим нижче розташований еліпс, тим він об'ємніший, тобто більше нагадує круг.




6. Далі позначаєте дрібні деталі: "вушка" та кружечки на бідоні. 



7. Переходите до побудови перців. Вони об'ємні, досить ребристі. Уважно переглядаєте будову даних овочів. Вісь симетрії  проходить трішки під кутом. 









Позначаєте розташування корінця перця.














В середині маленького прямокутника вписуємо помідор.



Намічаєте драпіровку та лінію столу, що знаходиться за предметами.

Розпочинаєте роботу в кольорі акварельними фарбами.

Акварель - це напівпрозора фарба, досить текуча, ніжна. Для роботи варто використовувати м'які пензлики різних розмірів, а також палітру для змішування фарб. 

В акварелях уникайте використання білої та чорної фарби. Для легкості кольору просто додайте більше води, але в ніякому разі не змішуйте з білим. Те ж саме стосується чорного, не варто затемняти свій натюрморт. Доречно буде виористовувати в тінях відтінки фіолетовго, синього, зеленого, можна коричневого.

1. Перший крок - це легка, ніжна заливка всіх предметів відповідним кольором, який ви бачите в натюрморті. Освітлена частина натюрморту у нас, традиційно, зліва, а справа - власна тінь та падаюча тінь від предметів на площину. Полиски на предметах, тобто найсвітліші місця, старайтеся не зафарбовувати.







Заливаєте одним кольором зелену драперію, а на світлій драперії розводите фіолетовий  і прокладаєте ним фон. Він має бути ніжним, ледь помітним.


Щоб перейти до другого етапу, потрібно зачекати, щоб попередній шар акварелі висохнув. В даній техніці не варто поспішати, оскільки ви можете просто перетворити натюрморт на брудну ганчірку.

Додаємо в тінях бідона червоно-бордові відтінки, а також підсилюємо жовтий та червоний перець.









Прокладаєте падаючу тінь від предметів на площину.

Падаюча тінь від бідона ніжно-фіолетового кольору. (Головне не перестарайтеся).



Для того, щоб промалювати горлишко, не потрібно використовувати чорний. Достатньо змішати фіолетовий з краплинкою коричневого і ви отримаєте досить темний насичений колір.


Доопрцьовуєте натюрморт, підсилюєте по тону.


Натюрморт завершений. Чекаю ваші  практичні роботи в особисті повідомлення у Вайбері або на свою електронну пошту vika.kozachenko18@gmail.com











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія зачісок різних епох. ЛПР. Малювання жіночої зачіски певного історичного періоду.

  Первісне суспільство Дивно, але навіть з поховань мисливців на мамонтів археологи викопують кістяні гребені. Ви тільки подивіться, як розкішно виглядають зачіски на скульптурних зображеннях, знайдених в Мальті, Виллендорфе і Буріти. В якості прикрас використовувалися налобні пов’язки. Не виключено, що на голову вдягали плетені із квітів вінки, але такого роду аксесуари, звичайно ж, не збереглися. Волосся первісних жінок, то спадали на плечі, то були покладені паралельними горизонтальними рядами або лежали зигзагоподібними уступами. Також при створенні зачісок вони користувалися мотузками чи ремінцями. Стародавня Греція Жителі цих земель, працюючи з волоссям, керувалися принципами гармонії та естетики, акцентуючи увагу на цілісності образу і дотримання пропорцій. Зачіски в Древній Греції були відображенням соціального статусу в суспільстві. Для їх створення залучалися раби, що придумували вишукані композиції, прагнучи підкреслити природну красу волосся. Кучеряве від природи волосся  г

Модуль ПЕР-П.2.4 Малювання зачісок за допомогою декоративного плетіння і джгутів.

Прості і складні, з прямого або хвилястого волосся, в африканському стилі — способів плетіння існує багато. Звичайно, можна просто заплести косу і це вже буде красиво, проте якщо до звичайного плетіння додати декілька штрихів, то зачіска миттєво видозміниться і стане набагато виразнішою. Протягом багатьох століть жіночі зачіски неймовірно змінювалися, але коси і кіски завжди залишалися в моді. З їх допомогою дівчина може приміряти на себе різноманітні образи: романтичний, жіночний, ніжний, чуттєвий або навіть зухвалий. Часто плетіння кіс вимагає великого терпіння, але зусилля повністю виправдані. При бажанні ви можете створювати собі складні зачіски навіть вдома, не звертаючись в салони краси.  Звісно ми з вами, як завжди, зачіски не створюємо, а малюємо, точніше відтворюємо їх на папері. Тому вашим практичним завданням на цьому тижні буде створення жіночої зачіски з використанням джгутів, колосків, косичок та інших видів плетіння волосся. Для практичного завдання вам знадобиться а

ЛПР. Малювання жіночої модельної зачіски за власною композицією з використанням декоративних прикрас, аксесуарів, живих та штучних квітів.

 Технологія укладання багатьох зачісок передбачає використання різноманітних аксесуарів. Шпильки, затискачі, неведимки, прогумована тасьма та кільця - незмінні помічники перукаря. Різноманітні аксесуари широко застосовуються для надання зачісці нарядного завершеного вигляду. Серед них - штучні і живі квіти, декоративні стрічки, гребені, ювелірні прикраси. За допомогою декоративного елементу чи прикраси можна змінити сприйняття зачіски, а разом з нею й образ людини в цілому. Це можуть бути заколки, сіточки, банти, еластичні кільця, обручі, мереживні стрічки. Ниточка, бус, блискучий ланцюжок, діадема або живі троянди надають зачісці неповторного вигляду. Сучасна молодіжна мода пропонує безліч видів ексесуарів для прикрашання зачісок. Кількість аксесуарів у зачісках не обмежується. Головне, щоб декоративні елементи були доречними, не обтяжували образ, відповідали стилю. Практична робота Матеріали та інструменти для роботи : папір А4 формату, олівці різної м'якості (НВ, 2В, 3В), гумка,