Перейти до основного вмісту

ЛПР. Детальна світлотіньова замальовка всіх частин обличчя людини.

 Складність зображення голови людини обумовлена наявністю головних частин обличчя - очей, носа, вух та губ. 

Для роботи вам знадобляться декілька аркушів А4 формату, простий олівець та гумка.

Практична робота - це створення на А4 форматі декількох зображень різних частин обличчя (ніс, око, губи в різних поворотах). Дані замальовки мають бути невеликими і займати 1/4 площини аркуша.

Вивчення частин голови варто розпочинати з аналізу і зображення форми носа. У кожної людини ніс має свої характерні індивідуальні особливості. Аналізуючи форму носа, бачимо, що її схема складається з чотирьох основниих поверхонь: передньої, двох бокових і нижньої площини. Конструкція носа представляє собою трапецію, а в цілому нагадує призму.

1. Перенісся - частина носа, де кістка з'єднується з хрящем. У дітей вона ледве помітна, а у дорослих виступає вперед. До прикладу,обрис форми перенісся чітко промальовується в профіль.

2. Кінчик носа - найбільш кругла область в нижній частині носа. Може мати овальну, трикутну або прямокутну форми.

3. Крила носа - дві м'які округлені частини носа, які знаходяться по обидві сторони від кінчика носа.

4. Носова перегородка  - ділянку між ніздрями, з'єднується з нижньою частиною обличчя над верхньою губою.


 Поетапно виконання носа.

В залежності від розташування носа, його вигляд може змінюватись.


Малювання ока.

При малюванні ока необхідно знати основні закономірності його будови. Око має кулясту форму і розташовується в очній впадині. На передній поверхні очного яблука знаходиться випукла роговиця. Всередині знаходиться райдужка та зрачок.

Поетапне виконання ока.

КРОК 1. На першому етапі нам необхідно накреслити форму ока. По суті око - це куля, огорнена шкірою, а саме - верхньою та нижньою повікою. Форму ока варто малювати від основи слізника. Слізник або слізне м'ясце (як не дивна назва)- це внутрішня частина ока.

КРОК 2. Тепер малюємо зіницю. Це отвір у райдужній оболонці, через яке надходять світлові промені. 

КРОК 3.  На зіниці також видно відблиск - відображення світлових променів. 

КРОК 4. Після того, як ви намалюєте верхню та нижню повіки ока, промальовуєте вії по формі повіки. Вії в зовнішній частині ока є густішими та довшими, натомість ближче до слізника вії є коротшими та рідшими.

КРОК 5. Лінйно-конструктивна побудова завершена. Наступний крок - легке прокладання тіней. Найтемніша частина ока - зіниця. Обов'язково на зіниці залишаєте незафарбовані місця - це відблиски. Також можна злегка по тону підсилити верхню повіку, яка нависає над оком і відповідно створює падаючу тінь. На завершальному етапі трішки виділяєте вії. 



Поетапне малювання губ.

Губи також являються виразною частиною обличчя людини. Вони складаються з двох частин. Здебільшого верхня частина губ злегка менша, тонша, а нижня - випукліша та об'ємніша.

1. Губи можна вписати в прямокутник (ширина прямокутника - це максимальна ширина губ).

2. Проводимо вісь симетрії та розділяємо прямокутник на дві нерівні частини по горизонталі. 

3. Наступний крок - це загальна форма губ. 

Поетапне виконання губ 


На даному зображенні продоменстровано будову губ в повороті три четверті. В даному прикладі вісь симетрії трішки зміщається і відповідно до перспективних скорочень права частина є візуально меншою.

Отже, на даному уроці ми ознайомились з будовою кожної частини обличчя та спробували промалювати їх в різних ракурсах (поворотах).













Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія зачісок різних епох. ЛПР. Малювання жіночої зачіски певного історичного періоду.

  Первісне суспільство Дивно, але навіть з поховань мисливців на мамонтів археологи викопують кістяні гребені. Ви тільки подивіться, як розкішно виглядають зачіски на скульптурних зображеннях, знайдених в Мальті, Виллендорфе і Буріти. В якості прикрас використовувалися налобні пов’язки. Не виключено, що на голову вдягали плетені із квітів вінки, але такого роду аксесуари, звичайно ж, не збереглися. Волосся первісних жінок, то спадали на плечі, то були покладені паралельними горизонтальними рядами або лежали зигзагоподібними уступами. Також при створенні зачісок вони користувалися мотузками чи ремінцями. Стародавня Греція Жителі цих земель, працюючи з волоссям, керувалися принципами гармонії та естетики, акцентуючи увагу на цілісності образу і дотримання пропорцій. Зачіски в Древній Греції були відображенням соціального статусу в суспільстві. Для їх створення залучалися раби, що придумували вишукані композиції, прагнучи підкреслити природну красу волосся. Кучеряве від природи волосся  г

Модуль ПЕР-П.2.4 Малювання зачісок за допомогою декоративного плетіння і джгутів.

Прості і складні, з прямого або хвилястого волосся, в африканському стилі — способів плетіння існує багато. Звичайно, можна просто заплести косу і це вже буде красиво, проте якщо до звичайного плетіння додати декілька штрихів, то зачіска миттєво видозміниться і стане набагато виразнішою. Протягом багатьох століть жіночі зачіски неймовірно змінювалися, але коси і кіски завжди залишалися в моді. З їх допомогою дівчина може приміряти на себе різноманітні образи: романтичний, жіночний, ніжний, чуттєвий або навіть зухвалий. Часто плетіння кіс вимагає великого терпіння, але зусилля повністю виправдані. При бажанні ви можете створювати собі складні зачіски навіть вдома, не звертаючись в салони краси.  Звісно ми з вами, як завжди, зачіски не створюємо, а малюємо, точніше відтворюємо їх на папері. Тому вашим практичним завданням на цьому тижні буде створення жіночої зачіски з використанням джгутів, колосків, косичок та інших видів плетіння волосся. Для практичного завдання вам знадобиться а

ЛПР. Малювання жіночої модельної зачіски за власною композицією з використанням декоративних прикрас, аксесуарів, живих та штучних квітів.

 Технологія укладання багатьох зачісок передбачає використання різноманітних аксесуарів. Шпильки, затискачі, неведимки, прогумована тасьма та кільця - незмінні помічники перукаря. Різноманітні аксесуари широко застосовуються для надання зачісці нарядного завершеного вигляду. Серед них - штучні і живі квіти, декоративні стрічки, гребені, ювелірні прикраси. За допомогою декоративного елементу чи прикраси можна змінити сприйняття зачіски, а разом з нею й образ людини в цілому. Це можуть бути заколки, сіточки, банти, еластичні кільця, обручі, мереживні стрічки. Ниточка, бус, блискучий ланцюжок, діадема або живі троянди надають зачісці неповторного вигляду. Сучасна молодіжна мода пропонує безліч видів ексесуарів для прикрашання зачісок. Кількість аксесуарів у зачісках не обмежується. Головне, щоб декоративні елементи були доречними, не обтяжували образ, відповідали стилю. Практична робота Матеріали та інструменти для роботи : папір А4 формату, олівці різної м'якості (НВ, 2В, 3В), гумка,