Перейти до основного вмісту

Малювання побутових предметів з проробленням форми і передачі матеріалу.

 Натюрморт - жанр образотворчого мистецтва, що зображує на площині різноманітні предмети побуту - посуд, овочі, фрукти, опудала тварин, тканини, квіти у вазі і т.п.

До увашої уваги натюрморт з предметів побуту на фоні двох контрастних між собою тканин. 


Для роботи над натюрмортом вам знадобиться аркуш паперу А3 формату та графічні олівці різної м'якості (HB, B, 2B), гумка.

 Лінійно-конструктивна побудова. 

1. Композиційне розміщення усіх предметів на площині аркуша. 
Глечик вписуєте в прямокутник, наближений до квадрата, яблуко теж прямокутник.
Одразу можете намітити лінію столу та напрямок драперій на задньому плані.


2. Після того переходите до детальної побудови глечика. Проводите вісь симетрії. Максимальна ширина глечика знаходиться не посередині, а трішки нижче ( в цьому місці ваш глечик має дотикатися до намальованої попередньо форми).


3. Визначаєте розташування горлишка, дна глечика, найвужчого місця. До прикладу, дно горлишка входить в найширше місце приблизно два рази, а горлишко - тричі. Потрібно постійно співвідносити одну частини предмета з іншою, щоб в точності передати форму глечика.


4. Далі проводите еліпси. Чим нижче розташовується еліпс, тим він об'ємніший, тобто зверху на глечику еліпс буде досить вузенький, ледь помітний, натомість внизу, де дно глечика, еліпс буде більш об'ємним.


5. З'єднуєте ваші точки у загальну форму. Малюєте ручку глечика. Вона має форму дуги. Розпочинається біля основи горлишка глечика і завершується вище рівня найширшого місця у глечика.


6. Переходимо до яблучка. Тут все просто дивитесь на фото і максимально точно передаєте форму яблука. Врахуйте собі, що яблуко входить в висоту глечика 2,5 рази. Не переборщіть з пропорціями.




Намічаєте нарямок драперії, складки тканин. Стираєте зайві лінії. Розпочинаєте світлотіньовий малюнок. Світло падає справа, тому освітлена частина натюрморту справа, власна і падаюча тінь зліва.


Прокладаєте штрих по формі предметів, поступово підсилюючи по тону. Глечик  в натюрморті є найтемнішим, далі по тону - синя драпіровка на задньому плані, потім яблучко і найсвітлішим  місцем є тканина на передньому плані, на якій розташовані предмети.















Фон можете прокладати більш довгим похилим штрихом, злегка розтягуючи його до кінців аркуша.




Для ускладнення завдання можете передати рефлекси на глечику від драпіровки та яблука. Вони відзеркалюються на основі глечика. Варто це показати.




Падаюча тінь від предметів падає зліва, не сплутайте!!!!! Тінь буде світліша за глечик і в принципі навіть за яблуко, оскільки сама тканина є досить світлою, тому не перестарайтесь з тінями.










На завершальному етапі промальовуєте більш детально передній план, складки, а також позначаєте падаючі тіні від однієї тканини на іншу. 






Завдання успішно завершене!!!!
Чекаю ваших фотозвітів.






 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія зачісок різних епох. ЛПР. Малювання жіночої зачіски певного історичного періоду.

  Первісне суспільство Дивно, але навіть з поховань мисливців на мамонтів археологи викопують кістяні гребені. Ви тільки подивіться, як розкішно виглядають зачіски на скульптурних зображеннях, знайдених в Мальті, Виллендорфе і Буріти. В якості прикрас використовувалися налобні пов’язки. Не виключено, що на голову вдягали плетені із квітів вінки, але такого роду аксесуари, звичайно ж, не збереглися. Волосся первісних жінок, то спадали на плечі, то були покладені паралельними горизонтальними рядами або лежали зигзагоподібними уступами. Також при створенні зачісок вони користувалися мотузками чи ремінцями. Стародавня Греція Жителі цих земель, працюючи з волоссям, керувалися принципами гармонії та естетики, акцентуючи увагу на цілісності образу і дотримання пропорцій. Зачіски в Древній Греції були відображенням соціального статусу в суспільстві. Для їх створення залучалися раби, що придумували вишукані композиції, прагнучи підкреслити природну красу волосся. Кучеряве від природи волосся  г

Модуль ПЕР-П.2.4 Малювання зачісок за допомогою декоративного плетіння і джгутів.

Прості і складні, з прямого або хвилястого волосся, в африканському стилі — способів плетіння існує багато. Звичайно, можна просто заплести косу і це вже буде красиво, проте якщо до звичайного плетіння додати декілька штрихів, то зачіска миттєво видозміниться і стане набагато виразнішою. Протягом багатьох століть жіночі зачіски неймовірно змінювалися, але коси і кіски завжди залишалися в моді. З їх допомогою дівчина може приміряти на себе різноманітні образи: романтичний, жіночний, ніжний, чуттєвий або навіть зухвалий. Часто плетіння кіс вимагає великого терпіння, але зусилля повністю виправдані. При бажанні ви можете створювати собі складні зачіски навіть вдома, не звертаючись в салони краси.  Звісно ми з вами, як завжди, зачіски не створюємо, а малюємо, точніше відтворюємо їх на папері. Тому вашим практичним завданням на цьому тижні буде створення жіночої зачіски з використанням джгутів, колосків, косичок та інших видів плетіння волосся. Для практичного завдання вам знадобиться а

ЛПР. Малювання жіночої модельної зачіски за власною композицією з використанням декоративних прикрас, аксесуарів, живих та штучних квітів.

 Технологія укладання багатьох зачісок передбачає використання різноманітних аксесуарів. Шпильки, затискачі, неведимки, прогумована тасьма та кільця - незмінні помічники перукаря. Різноманітні аксесуари широко застосовуються для надання зачісці нарядного завершеного вигляду. Серед них - штучні і живі квіти, декоративні стрічки, гребені, ювелірні прикраси. За допомогою декоративного елементу чи прикраси можна змінити сприйняття зачіски, а разом з нею й образ людини в цілому. Це можуть бути заколки, сіточки, банти, еластичні кільця, обручі, мереживні стрічки. Ниточка, бус, блискучий ланцюжок, діадема або живі троянди надають зачісці неповторного вигляду. Сучасна молодіжна мода пропонує безліч видів ексесуарів для прикрашання зачісок. Кількість аксесуарів у зачісках не обмежується. Головне, щоб декоративні елементи були доречними, не обтяжували образ, відповідали стилю. Практична робота Матеріали та інструменти для роботи : папір А4 формату, олівці різної м'якості (НВ, 2В, 3В), гумка,